lunes, 31 de octubre de 2011

La informàtica en les PYMES

Tots els comercis que es dediquen a la informàtica i altres coses, tenen com a mínim un ticnóleg treballant en elles, desenpenyant diferents tasques, com per exemple: Arreglar ordinadors, canviar components, aconsellar als clients sobre els productes que millor s'ajusten a ells, etc....Sense els ticnólegs, més d'un estaríem molt perduts en aquest món de noves tecnologíes, que cada vegada predomina més en la nostra vida quotidiana.

He ací una entrevista realitzada a Adrián Ripoll Torres que com he dit anteriorment, és un ticnóleg que treballa en un negoci menut relaccionat amb la informàtica:

Què s'oferix en el t
eu treball?
- Oferim servei tècnic de reparació d'ordinadors tant de sobretaula com a portàtils, amés de donar servei de venda al públic de productes informàtics

Quines tasques desenpenyes?
-Venda al públic, assistència al públic, reparació d'ordinadors tant de problemes de maquinari com de programari

Quins solen ser els problemes més habituals?
- Per exemple,sistemes operatius molt deteriorats i que necessiten d'una neteja integra que acaba derivant a formatear l'equip i retornar-ho a la seua configuració de fàbrica.

És més barat el recanvi de peçes o comprar un nou ordinador?
-Segons el tipus d'avaria és recomanable una cosa o una altra, normalment la reparació en equips de sobretaula sol sortir mes econòmica, en canvi els portàtils que tenen problemes de maquinari i ja tenen un temps, avui dia surt mes a compte adquirir un equip nou però ja dic que depèn cada cas concret.



En definitiva, hui en dia, sense els ticnólegs, la nostra vida sería una mica més complicada.
Cada dia els productes tecnológics es van superant en qualitat i es va actualizant i millorant.

2 comentarios:

  1. La entrevista es interesante como el resto del blog enhorabuena

    ResponderEliminar
  2. Es molt interesant l'entrevista que l'has fet a Adrián, ens porta molta informació acosta dels ticnolegs.
    molt bé, vanesa!

    ResponderEliminar